Vam tartufe naribajo?

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 08.09.2008

Iztok Škrk vsako leto proda okrog 200 ton jurčkov. Za tartufe pa pravi, da jih pri nas še ne znamo ceniti.


Iztok Škrk

Posel energičnega Primorca Iztoka Škrka, solastnika in novopečenega direktorja družinskega podjetja Modima, se sliši preprosto: kupovati gobe, tartufe in gozdne sadeže tam, kjer so poceni, in jih čim dražje prodati. A za uspešnostjo stoji izjemno poznavanje regionalnih kapric trga – na primer dejstvo, da je v italijanski pokrajini Toskana najbolj cenjena vrsta jurčka ajdovček. Tega imajo zaradi močne arome raje kot druge, čeprav je že malo črviv. Iztok je letos marca od očeta prevzel direktorsko mesto in nov zagon je že viden – so tik pred odprtjem ogromne nove zamrzovalnice. O svojem podjetju pravi: »Raste in smo zadovoljni!« Če bi radi vedeli, kako zagotoviti, da vas v restavraciji pri naročanju tartufov ne prinesejo naokrog, berite naprej. 

S čim se zavaruje posel, ki je tako odvisen od vremenskih razmer, kot je vaš?
Z ničimer. Zavaruješ se lahko edino s tem, da imaš širok trg, da kupiš robo tam, kjer je. Zgodi se na primer, da eno leto zelo dobro obrodijo balkanske države, naslednje leto pa te manj, več pa severne ali Azija.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *