Varovanje psov

Avtor: Petra Mauer | Objava: 09.10.2014


Začetni stroški: od 2.000 do 5.000 evrov

Oglaševanje: v kinoloških društvih, zavetiščih, društvih proti mučenju živali, razstavah psov, trgovinah za male živali, povežite se s sprehajalci psov, natisnite letake, brošure, vizitke, oglašujte se na radijskih postajah in časopisih oziroma v revijah

Potrebna oprema: osnovna oprema za negovanje, hranjenje, sprehajanje psa (povodci, ovratnice, posode za vodo in hrano, krtače, plaščki, boksi, ležišča, primeren prostor ...)

Konkurenca: da

Čas delovanja: vse leto

 

Dejstva

Pripravite si poslovni načrt, ki naj vsebuje analizo trga, preverite, koliko lastnikov potencialno potrebuje varstvo psa, koliko poslovnežev se v vašem kraju že ukvarja s to dejavnostjo, kako se boste spopadli s konkurenco, kakšne cene boste postavili, kako se boste oglaševali in podobno. Vsekakor je dobrodošlo, da imata psa ali ste ga vsaj nekoč imeli, da ste spoznali pasjo govorico telesa ter se spoznali s potrebami, ki jih ima vsak kuža. Odločite se, ali boste pazili psa na svojem domu ali tujem. Izberite ime podjetja, ki bo nakazovalo na to, kaj počnete in si ga bodo ljudje zlahka zapomnili.

 

Trg

Ljubiteljev živali, ki so za svojega psa pripravljeni zapraviti precej denarja, je vse več. Izkoristite to dejstvo in ponudite svojim strankam na primer varstvo štirinožnih živali na domu. Posel zahteva le minimalen začetni finančni vložek, imeti pa morate nekaj izkušenj s pripadniki pasje vrste ter veselje za delo z njimi.

 

Nasvet

Ustvarite si spletno stran, saj večina ljudi najprej pobrska po svetovnem spletu, ko želi poiskati nek izdelek ali storitev. Dobra reklama je tudi od ust do ust, zato se potrudite, da boste naredili dobre vtise in očarali s svojimi spretnostmi, pridnostjo, potrpežljivostjo, poštenostjo in čutom za živali. Priporočljivo je tudi, da si pripravite zavarovalno polico, da boste v primeru nesreče zavarovani tako vi kot vaš varovanec.

 

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"