Veriga slastnega peciva

Avtor: | Objava: 09.07.2011



Madžarsko podjetje Fornetti je prisotno na evropskem tržišču od leta 1997. Od takrat se je blagovna znamka razširila v več kot 26 držav, stranke pa je navdušila s svojimi izdelki, narejenimi z najnovejšimi tehnologijami in po originalnih recepturah. Franšiza Fornetti je proizvodno-prodajni sistem, osnovan za pečenje peciva iz listnatega testa s kvasom ali brez. Poleg globoko zamrznjenih polpripravljenih peciv franšizojemalci od Fornettija prejmejo tudi tehnološko in moralno podporo, da bi posel čim bolje stekel. Ni treba, da ste pek, da bi prodajali izdelke Fornetti, treba je le dobro poznati blagovno znamko, opremiti poslovno enoto v prepoznavnem slogu, razviti metodo dela in imeti znanje, ki ga pridobite na organiziranih izobraževanjih podjetja. Ustanovljenih je že prek 1300 franšiznih enot, povprečna investicija na franšizno enoto pa znaša od 2.000 do 4.500 evrov, odvisno od velikosti in tipa lokala.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"