Več kot le gorivo

Avtor: Petra Mauer | Objava: 07.12.2010

V okviru franšize deluje več kakor 80 odstotkov Petrolovih bencinskih servisov. Za tako sodelovanje se je pred leti odločila tudi dolenjska podjetnica Sonja Praznik.


Sonja Praznik: »Največ prihodkov še vedno prinese prodaja goriva, takoj za tem prodaja cigaret, mnogi se ustavijo tudi zato, da vzamejo kavo za sabo ali sendvič.«

Konec lanskega leta je bilo v Sloveniji registriranih okrog 1,3 milijona motornih vozil. Če pomislimo na to, da vsak za delovanje potrebuje gorivo, potem je vodenje bencinskega servisa lahko donosen posel. »Sploh, če znamo strankam prodati še kaj več kot zgolj gorivo,« pove Petrolova franšizojemalka Sonja Praznik iz Boštanja pri Sevnici.
 
Podjetnica je pred prevzemom bencinskega servisa delala v trgovini s pohištvom in keramiko ter kot tajnica v gradbenem podjetju, kjer si je pridobila bogate izkušnje s področja prodaje. »Veliko sem imela stikov z ljudmi, domačimi in iz tujine, prav tako sem se večkrat znašla v vlogi organizatorke manjših projektov,« pove Sonja, ki se je pred devetimi leti odločila, da bo začela delati na bencinskem servisu svojega očeta, ki je s Petrolom že sklenil franšizno pogodbo. Po petih letih jo je vprašal, ali bi prevzela njegov posel in Sonja je njegov predlog z veseljem sprejela. »Vedela sem, da mi bo z znanjem, izkušnjami in pripravljenostjo za delo uspelo voditi servis in da očeta ne bom razočarala. Moram priznati, da nam gre za zdaj dobro in da dosegamo zastavljene cilje,« pove samostojna podjetnica.
 
Pravi pa, da začetki niso bili lahki. Podrobneje se je morala spoznati z vsemi pogoji, ki so zapisani v franšizni pogodbi, se seznaniti z nabavo, urediti dokumente, predvsem pa se je osredotočila na vodenje zaposlenih, ki so temelj uspešnega delovanja podjetja in ključni del prodaje. »Na srečo nam Petrol stoji ob strani in z njimi zares dobro sodelujemo. Vse naše akcije spelje to največje slovensko energetsko podjetje, mi smo le izvajalci, ki se trudimo po svojih najboljših močeh strankam ponuditi najboljšo storitev,« pove Dolenjka. Vse, kar izve na poslovodskih sestankih s Petrolovimi strokovnjaki, takoj posreduje zaposlenim, tako da so vedno na tekočem in da ves čas sodelujejo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *