Vino in poslovni svet

Avtor: Anja Žagar | Objava: 06.09.2012

Že svetopisemsko izročilo govori, da je trta simbol življenja in vitalnosti, saj se nenehno vzpenja in hoče vedno le kvišku, k soncu in svetlobi. Táko je tudi sporočilo vina. Slednje ima namreč vrsto pozitivnih učinkov, tako na naše zdravje kot na gradnjo pristnih poslovnih odnosov.



Znanje o vinu pri nepoznavalcih seže ponavadi do razlikovanja vina glede na barvo, rdeče in belo vino ter glede na kvaliteto, na namizno, kakovostno in vrhunsko. Toda vino je mnogo več kot le vino. Poznavalci vin bi znali na to temo povedati veliko. Od tega, da nudi izredno paleto raznolikih okusov in vonjev, do tega, da spremlja in bogati številne evropske in mediteranske kuhinje.
 
Poslovno druženje drugače
 
Okušanje vina je z občutki bogata izkušnja in je nepogrešljiv del vsake dobre družbe. Ker je Slovenija izredno vinorodna dežela, je to lahko odlična priložnost, da z vašimi poslovnimi partnerji obiščete kakšno od vinorodnih območij, vinskih kleti ali hramov ter jim na ta način pričarate nepozabno izkušnjo ter se ob tem pohvalite z vrhunskimi slovenskimi vini.
 
Naj tokrat izpostavimo vina, ki izhajajo iz vipavske regije. Zgodovinski viri pravijo, da so vinsko trto na Vipavskem gojili že v času Rimljanov, saj je tam vodila pomembna prometna žila iz Italije v Panonsko nižino. Na staro vinogradniško tradicijo spominjajo imena mest, kot je Gorica, ki je dobila ime po goricah – vinogradih, ki so se razprostirali v njeni okolici. Leta 1894 je Vipava postala središče vinogradniškega razvoja in Vipavska klet je nepretrgoma delovala celo med obema svetovnima vojnama. Na vprašanje, zakaj so vipavska vina tako posebna in kakšne lastnosti pokrajine odražajo, odgovarja Boris Jež, predsednik uprave podjetja Vipava 1894: »Vinorodni okoliš Vipavska dolina je del slovenske vinorodne dežele Primorske. V naših vinogradih se zasleduje načelo okolju prijazne integrirane pridelave grozdja, v nadaljevanju pa se vina negujejo z uporabo tradicionalnih metod, ki jih je naša klet v več kot 100-letni tradiciji ohranila, oplemenitila in nadgradila z modernimi tehnološkimi procesi« ter dodaja, da »za vipavska vina pravimo, da so vina burje in sonca, saj ob lokalno značilni burji pod močnim soncem izoblikujejo svoj edinstven značaj.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *