|
|
||
Vino samo za ženskeŽenski trg postaja po kupni moči vse močnejši. Iz dneva v dan se rojevajo nove storitve in izdelki, namenjeni samo ženskam. Prav v tem trgu je videl svojo podjetniško priložnost tudi nizozemski podjetnik Pieter Kelderman. Ali ste kdaj pomislili, da bi začeli izdelovati vino za ženski trg? Kelderman je v tem našel svojo tržno nišo, s katero se že širi po Evropi. Zamisel za vino je dobil potem, ko je opazil, da njegovi pubertetniški hčerki nista imeli nobene izbire pri alkoholnih pijačah, saj so bile vse zelo močne. Vino se zdaj na Nizozemskem zelo dobro prodaja, tako da se že počasi širijo tudi v druge evropske države. Sophie & Sophie (tako se vino imenuje) je mešanica, ki vsebuje 51 odstotkov pravega vina, 18 odstotkov mošta in 37 odstotkov brezalkoholnega vina, kar pomeni, da vsebuje polovico manj kalorij kot klasično vino, kar ženskam, ki pazijo na postavo, veliko pomeni. Sophie & Sophie prodajajo v majhnih stekleničkah, katerih vsebina lahko napolni dva kozarca.
Medtem so po Keldermanovem zgledu tudi v Nemčiji v podjetju Karlsberg ustvarili blagovno znamko piva, imenovano Karla. To je pivo za ženske z nizko vsebnostjo alkohola (približno en odstotek) in obogatenim okusom z aromatičnimi zelišči. Da sta podjetji na pravi poti, pričajo tudi podatki italijanske raziskovalne ustanove Doxa, ki kažejo, da v Italiji vse bolj narašča število žensk, ki pijejo alkoholne pijače. Kar 30 odstotkov žensk v Italiji vsak dan spije eno alkoholno pijačo s prijateljicami in pri tem ne sprašujejo moških za nasvet. Zamisel bi bila lahko všeč tudi Slovenkam!? Več: www.naturalwines.nl , www.karlsberger-hof.de |
|