Vinski bar in trgovina

Avtor: | Objava: 06.10.2008


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: Od 10.000 do 60.000 evrov
Možni zaslužek: Odvisno od ponudbe
Marketing: Spletna stran, vizitke, letaki, oglaševanje v izbranih revijah in časopisih, marketing od ust do ust …
Posebne zahteve glede izobrazbe
: Dobro morate poznati vina in kulturo pitja. Še bolje je, če ste enolog.
Potrebna oprema: Vsa potrebna oprema za bar, računalnik, telefon, faks …
Podjetje lahko upravljate od doma: Ne, razen če živite v vinorodnem okolišu in/ali imate veliko hišo, v kateri lahko uredite prostor za bar.
Je v Sloveniji že konkurenca: Da
Čas delovanja: Vse leto  

Dejstva
Prodaja vin je lahko zelo donosna dejavnost, če so temelji dobro postavljeni. Ključno je, da najdete primerno lokacijo, kjer se gibljejo pravi kupci. Če želite povečati prodajo in dobičke, je priporočljivo, da navežete stike z organizatorji prireditev in porok, s podjetji za catering … glede na to, da so prav slednji pogosti kupci večjih količin. Poiščite, kaj je vaša konkurenčna prednost, ki vas ločuje od druge ponudbe na trgu. Da izstopite iz množice, lahko strankam ponudite brezplačno dostavo izbranih vin na dom ali organizirate tematske večere pokušnje vin.  
 
Trg
Vaše stranke so lahko vsi ljubitelji vin, organizatorji dogodkov, podjetja za catering, pa tudi druga podjetja …
 
Nasvet
Udeležite se kakšnega sommelierskega tečaja, tam se lahko veliko naučite o vinih. Tudi v Podjetniku si lahko marsikaj preberete, saj smo že pisali o tej temi - kliknite na www.podjetnik.si, kjer boste našli veliko uporabnih informacij in idej.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"