Virtualna tržnica neuporabljenih grafičnih podob

Avtor: | Objava: 08.12.2008



Ko podjetje naroči grafičnemu oblikovalcu, da pripravi koncept celostne grafične podobe podjetja ali logotip podjetja oziroma blagovne znamke, slednji običajno pripravi več predlogov. Čeprav dobro ve, da bo na koncu izbran le eden od pripravljenih predlogov, drugi pa bodo romali v omaro in v pozabo. Prav z neizbranimi in zavrnjenimi logotipi si je ameriško podjetje IncSpring zamislilo posel.  
 
Postavili so spletno stran, ki je neke vrste posrednik za prodajo sicer povsem uporabnih, a »zavrnjenih« idej. Teksaško podjetje je tako postalo virtualna tržnica, ki povezuje grafične oblikovalce in podjetnike, ki iščejo ideje za korporativne logotipe, blagovne znamke … Oblikovalci lahko na stran naložijo svoje stvaritve na vpogled vsem zainteresiranim. Potencialni kupci na drugi strani lahko brskajo po panogah, barvah, imenih … Prek IncSpringove družbene mreže lahko dobijo tudi oceno oziroma povratno informacijo za predstavljene ideje. Potem pa lahko potencialni kupci od oblikovalcev zahtevajo tudi manjše spremembe logotipov. Ko je nakup opravljen, vzame IncSpring 15 odstotkov od prodaje. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *