Podjetnik logo
 

Vodenje prodaje s Frontmanom

Avtor: Milan Simčič | Objava: 10.04.2003

Podpora mobilni osebni prodaji.



Vsa podjetja so odvisna od kupcev in pri tem je poznavanje njihovih želja ter potreb ključnega pomena. Tržne podatke zbirajo in prinašajo v podjetje trgovski potniki, ki so vsak dan v stiku s končnimi kupci in posredniki v maloprodaji. Pri prodaji in promociji izdelkov je pomembno veliko dejavnikov. Od tega, kako so izdelki zloženi, ali so police dobro založene z blagom, koliko obrazov izdelkov je vidno, na kateri višini so, do tega, ali je polica v bližini blagajne – vsi ti dejavniki pa so v veliki meri odvisni od poslovodje trgovine.

Prodajni zastopnik običajno obišče trgovino med delovnim časom in v njegovem interesu je, da kar najhitreje kakovostno opravi obisk. Sicer lahko postane njegov obisk za poslovodjo nadležen, s čimer povzroči ravno nasprotni učinek. Med vsakim obiskom prodajni zastopnik zbere precej podatkov, ki si jih mora zabeležiti in posredovati marketinški službi. Cilj je, da so ti podatki že zbrani v taki obliki, ki je neposredno uporabna tudi v podjetju. Njihova oblika je neposredno odvisna od orodij, ki jih ima zastopnik na voljo. Pri beleženju na papir s svinčnikom, je že beleženje podatkov zamudno. Podatki so posredovani v podjetje s časovnim zamikom, kakovost informacije pa ni na zavidljivi ravni.

Na pomoč priskoči Frontman

Predstavljamo rešitev, ki rešuje zgornje zagate, in je izdelek slovenskega podjetja Špica International. Sistem Frontman je sestavljen iz dveh delov, stacionarnega, ki sestoji iz programske opreme in internetne povezave, ter mobilnega dela, ki vsebuje ročni terminal ter modem (GSM, GPRS).

Stacionarni del sistema Frontman teče v centralnem računalniku in je obsežnejši. Vsebuje orodja za analizo podatkov, ki so prispeli s terena, kot tudi orodja za pripravo podatkov, ki jih pospeševalec nosi s seboj, v ročnem računalniku. To omogoča pospeševalcem prodaje kar najboljšo organizacijo in racionalizacijo dela. Iz obsežne zbirke podatkov namreč izbere in prenese v ročni računalnik le tiste podatke, ki jih potrebuje na poti. To so predvsem podatki o strankah, ki jih bodo ta dan obiskali, in vprašanja, ki jim jih bodo zastavili. Podjetje s sistemom Frontman pridobi enotni sistem vnašanja podatkov, ki se s terena brez napak in brez zamud zbirajo v marketinški službi, ki potrebuje pri svojem delu natančne in ažurne podatke o trgu. Poročila se ustvarjajo avtomatsko, kar se pozna tudi pri nižjih stroških administracije. Dodajanje novih objektov, akcij in poti je enostavno in hitro.

Tudi za trgovskega potnika je podatke precej lažje zbrati, če so vprašanja že vnaprej pripravljena. Strukturirana vprašanja zagotavljajo hitrejši in lažji vnos odgovorov, ki jih nato trgovski potnik praktično takoj po vnosu prek povezave GSM pošlje v centralo. Dodatno delo ni potrebno, saj se poročila ustvarjajo samodejno. Dodatno pa je mogoče uporabljati tudi standardne možnosti dlančnika, na primer koledar, opravila ...

Celovita informacija na dlani zastopniku omogoča, da se na obisk pripravi temeljito in kakovostno, saj imajo prodajalci pri roki točne podatke o stranki, kar nedvomno dviga samozavest in se odraža pri nastopu in komunikaciji s stranko med obiskom. Po drugi strani pa se administrativne naloge selijo v ozadje in odpirajo prostor za ustvarjalno delo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *