Vodni butik

Avtor: | Objava: 06.10.2004



Ste kdaj pomislili, da bi postala vaša poslovna priložnost voda? Na trgu je že morje različnih blagovnih znamk voda za različne okuse in jedi. Postala je kot vino, k različnim jedem se prilega drugačna voda. Njena ustreznost pa se določa na podlagi kemijske sestave.  

V Rimu je leta 2000 Angelo Lauria, 42-letni podjetnik, prej turistični posrednik, uvidel v vodi priložnost in odprl Aquastore (vodni butik). To je neke vrste nakupovalno in izobraževalno središče, kjer se potrošniki učijo, kakšno vodo izbrati k različnim jedem.. V butiku dobijo informativno gradivo, da spoznajo vse blagovne znamke, opravijo pa lahko tudi test, ki analizira njihov način življenja, prehrano in stopnjo dehidracije. Uspeh Angela Lauria se skriva v primerni izbiri lokacije (železniška postaja), dobrem razmerju med kakovostjo in ceno ter skrbjo za zdravje. Po začetnih težavah je njegov posel zdaj zelo uspešen in že načrtuje franšizno verigo v tujini. 

Več informacij dobite na: www.aquastore.it

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *