Vodnik po mestnih barih

Avtor: | Objava: 09.06.2004



Bi si kdaj predstavljali, da je mogoče iz poznavanja mestnih barov ustvariti posel? In vendar se v večjih mestih že dogaja. Vedno več je ljudi, mladih in manj mladih, ki si želijo preživeti lep večer v družbi prijateljev po napornem delovniku, študijskem dnevu ter med vikendi ... Najpogosteje pa ne vedo, kam bi šli in tako ostanejo v najbližjem ali najbolj znanem baru kar ves večer, tudi če je ozračje dolgočasno. Tu pa je priložnost za vas – vodnik po lokalih. Za tiste, ki si želite vstopiti na področje medijev in publicistike brez večjih vložkov, imate zdaj možnost, da ustvarite časopis, ki predstavlja bare in druge lokale užitkov, ki so najbolj popularni v mestu. V primeru Slovenije je pravzaprav bolje obdelati kar vso državo. Publikacija lahko kaj kmalu postane pomemben vir informacij za »ljudi noči«. Časopis lahko prodajate po kioskih, ali pa ga v javnih lokalih delite brezplačno. Seveda je ključnega pomena pridobivanje »sponzorjev«, ki vam bodo pomagali financirati izdajanje z neposredno finančno pomočjo ali posredno z nakupom oglasnega prostora.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *