Volja do govorjenja in nastopanja v poslovnem svetu

Avtor: Zdravko Zupančič | Objava: 05.08.2008

Kaj storiti, kadar nas čaka govorni nastop, pa nimamo prave volje, da bi ga izpeljali?



Karkoli že smo po poklicu – smo tudi govorci in sogovorniki in izvajalci poslovnih predstavitev. Tisočletna zakonitost tega početja je neizprosna – če nam ni do govorjenja in nastopanja, občinstvu ali sogovornikom ne bo do poslušanja! Brez volje, patosa, govornega žara, želje, govorne vneme ali s priljubljeno tujo besedo – motivacije – je naša predstavitev v nevarnosti, da razvodeni in razpade.  
 
Kako ustvarimo voljo do sporazumevanja? 

* Pot tisočerih milj se začne s prvim korakom 
V resnici je napolniti se z voljo do govora izjemno preprosto.

Zaupal vam bom skrivnost, ki vas je stala zgolj kupnine tegale izvoda Podjetnika, prihranili pa boste ogromno sredstev, namenjenih za »motivacijske seanse z guruji«. Ne bo vam treba kupovati svetih videokaset niti skakati v zrak, kričati in se objemati z neznanci.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *