Vonj po kavi

Avtor: Petra Mauer | Objava: 09.08.2012

Podjetje Coffeeshop z Dunaja je osnovano na principu franšiznega modela in uspešno sledi sodobnim poslovnim trendom.


Gregor Merkuž: »Veliko pozornosti namenjamo negovanju timskega duha, določanju odgovornosti vsakega posameznika posebej. Ko so obveznosti jasne, poteka delo utečeno.« (Foto: arhiv Coffeeshopa)

Coffeeshop je avstrijsko družinsko podjetje, ki od leta 2009 v sodelovanju s partnerskim podjetjem Sportina Group preko franšize deluje tudi Sloveniji. Glavna prednost avstrijskega podjetja, ki posluje že v 14 državah, je, da ponuja kvalitetno in okusno kavo mladim in trendovskim generacijam, ki so stalno v gibanju, saj njegova glavna ideja temelji na ponudbi 'Coffee to go' (kava za s seboj), ki izvira iz ZDA. Ta koncept so čez lužo namreč začeli uporabljati že v 80. letih, zdaj pa je priljubljen po vsem svetu.
 
»Z našim franšizodajalcem imamo zelo profesionalno komunikacijo - ko je to potrebno dobimo strokovno pomoč, nudijo nam izobraževanje za novo zaposleni kader in podobno. Zavedamo se, kako pomemben je v današnjem času pretok informacij, izmenjava izkušenj, tako da najmanj petkrat na leto skupaj obiščemo naše lokacije. Naši franšizodajalci imajo zgolj na Dunaju okoli 40 lokalov, vse skupaj več kot 200. Tudi v vili Prešeren na Bledu gostom pripravljamo kavo iz Coffeeshopa,« nam pojasni Gregor Merkuž, vodja kavarne v Cityparku, ki še razloži, da je njihova dolžnost v vlogi franšizojemalca zagotoviti enako kakovost storitev oziroma ponudbe, kot jo zagovarja franšizodajalec. »To velja tudi za videz (opremo) lokala. Vse je standardizirano - tako so na primer uniforme prodajnega osebja pri nas enake kot v katerem koli Coffeeshopu kjer koli na svetu, prav tako je standardizirana ponudba kavnih produktov.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *