|
|
||
Vroče franšizne kategorije za leto 2009
Svet franšizinga je zelo dinamičen in se nenehno spreminja in prilagaja novim potrebam trga. Tako se na trgu vsako leto pojavljajo novi franšizni koncepti, spet drugi umirajo, tretji pa širijo obseg poslovanja. Skratka, vsako leto se pojavi množica novih priložnosti za posameznike, ki iščejo svojo poslovno priložnost v franšizingu. Pri ameriški reviji Entrepreneur vsako leto z budnim očesom spremljajo dogajanje na franšiznem trgu in na podlagi številnih analiz skušajo predvideti, katere franšizne kategorije bodo cvetele v prihajajočem letu. Za 2009 so zaznali osem perspektivnih franšiznih kategorij, ki jih navajamo v nadaljevanju:
1. Storitve za starejše
Število starejših, ki potrebujejo dodatno oskrbo se iz dneva v dan veča, trend se bo še nadaljeval.
2. Zmrznjen jogurt
Jogurt ni le dober, je tudi zdrav in čedalje več ljudi rado seže po njem.
3. Domače živali
V kriznih časih ljudje mogoče varčujejo pri igračah za domače živali, a še vedno zelo skrbijo za zdravje in veselje svojih ljubljenčkov.
4. Storitve za otroke
Izdelki in storitve za otroke so vedno aktualni.
5. Organiziranje dogodkov
Franšize za organiziranje raznih dogodkov in zabav kljub kriznim časom cvetijo.
6. Fitnes centri
Skrb za dobro telesno kondicijo in lepo postavo je že nekaj let vroča tema. V letu 2009 pa strokovnjaki napovedujejo razcvet še bolj nišnih konceptov, kot so boks, nosečniška telovadba in telovadba po porodu.
7. Osebna nega
Storitve za razvajanje telesa in duha so zelo priljubljene že vrsto let (od raznih kozmetičnih salonov za moške in ženske do masažnih salonov in podobno).
8. Okolju prijazno – zeleno
Skrb za okolje je pustila svoj pečat tudi v franšizingu, tako imamo zdaj na trgu množico različnih verig, ki ponujajo ekološko hrano, eko potovanja, bio kozmetiko in podobno.
|
|