Vroča linija zavrnitve

Avtor: | Objava: 05.04.2011


(Big Stock Photo)

Včasih se nenavadna poslovna ideja porodi bolj ali manj v šali, nato pa postane sredstvo za zaslužek. Natanko tako se je ustanovila vroča linija za zavrnitev. Jeff Goldblatt iz Massachusettsa je pripravil orodje za zavrnitev nezaželenih snubcev.
 
Stranke osvajalcu, ki se ga želijo znebiti, lahko namesto svoje telefonske številke povejo številko linije za zavrnitev. Ko osvajalec pokliče po telefonu, da bi se dogovoril za zmenek, namesto glasu »ljubljene« osebe sliši posneto sporočilo. Iz njega na duhovit način izve, da z zmenkom ne bo nič.
 
V prvem letu je vročo linijo poklicalo kar 600 tisoč ljudi in Jeff se je odločil iz tega narediti posel. Ustanovil je podjetje RH Brands in odprl telefonske linije, kot na primer 'Vroča linija jeznega Božička', 'Psihiatrična vroča linija' in podobno. V letu 2009 je podjetje zaslužilo že 2,5 milijona dolarjev.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *