Vse večji delež trgovskih znamk

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 14.04.2006

Vsi večji trgovci danes že ponujajo izdelke s svojo trgovsko znamko, ki so močna konkurenca blagovnim znamkam, razen tistim največjim.



Ko podjetnik razmišlja o konkurenci, ponavadi pomisli na različne močne blagovne znamke. Razmišlja na primer o tem, kako bo uspel s svojimi tekstilnimi izdelki v konkurenci z znamkami kot so Lacoste, Robe di Kappa, Benetton in podobne. Toda to je danes samo del konkurence, vedno hujša konkurenca na različnih področjih postajajo tako imenovane trgovske znamke, ki jih uvajajo velike trgovske verige. Spar in Tuš, na primer, sta že leta 2004 prodala dobro tretjino prehrambenih izdelkov pod svojimi trgovskimi znamkami. Delež trgovskih znamk še narašča in tudi bo. To pa prinaša nevarnosti za trgovce, ki svojih znamk nimajo, in za proizvajalce, ki ne vlagajo dovolj v svoje blagovne znamke.   

Uvedba trgovske znamke zahteva veliko znanja

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *