|
|
||
Z eleganco in stilomS kakovostnimi izdelki ter mešanico tradicije in modernega blagovna znamka 7Camicie navdušuje mlade in stare, ki imajo radi glamur in vsestranskost.
Prva franšizna aktivnost skupine Distribuzione e Servizi, ustanovljene 1995, se je začela pred enajstimi leti. Trgovina je bila opremljena pretežno s kravatami in moškimi srajcami, ki še danes predstavljajo rdečo nit poslovanja. Franšizna mreža se je naglo širila in danes je po svetu že več kot 350 franšiz, od tega štiri v Sloveniji. »Idejo za franšizo sem dobil pred tremi leti na dopustu, kjer sva s partnerko po naključju odkrila trgovino 7Camicie in pomislila, da česa podobnega pri nas še nimamo. Zagrabila sva poslovno priložnost in se podala v neznane vode,« nam pojasni Tilen Štrus, ki je bil takrat zaposlen v družinskem gradbenem podjetju in si do tistega trenutka ni nikoli predstavljal, da bo morda kdaj posloval s tekstilom. »Toda pritegnil me je izziv. Vedel sem, da bo na našem tržišču to nekaj novega in privlačnega, zato nisem dolgo okleval. Seveda je bil na začetku prisoten dvom, ker nam uspeha ni mogel nihče zagotoviti, obenem se je pojavljal strah, da bo zastavljeni projekt zaradi morebitnega neuspeha ogrozil našo osnovno dejavnost – gradbeništvo. A ker sem bil tudi zaradi recesije bolj dovzeten za nove priložnosti, sem resno stopil v akcijo,« razloži sogovornik, ki se je kmalu odpeljal v Italijo na prvi sestanek s franšizodajalci.
»Sledilo je leto dni dogovarjanj. Od mene so pričakovali odgovornost in predvsem spoštovanje pogojev, napisanih v pogodbi. Medtem smo počasi spoznavali drug drugega in postopoma načrtovali skupno sodelovanje. Leta 2010, ko smo našli primeren poslovni prostor, smo odprli prvo franšizo v Novi Gorici, pol leta zatem sta sledili dve v Ljubljani in pred kratkim še ena v Celju.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|