|
|
||
Za dušo neprecenljivoPodjetje Mercator Emba je za promocijo kave Santana zasnovalo verigo lokalov Santana Coffee Shop, ki temelji na franšiznem sistemu. Že pred leti sta se mu pridružila tudi zakonca Šerbec, ki sta v gostinski dejavnosti videla priložnost za nov posel.
Alenka Šerbec pojasni, da je po končanem študiju sociologije na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, smer kadrovski menedžment, začela z enoletnim pripravništvom na področju marketinga v Termah Dobrna, pozneje pa je krajše obdobje delala v Zlatarni Celje na porajajočem se oddelku odnosov z javnostmi. »Obojega se še danes z radostjo spominjam,« nam zaupa in nadaljuje: »Pred več kot 12 leti sva se z možem Urošem znašla pred nepredstavljivo preizkušnjo. Njega, izjemnega vrhunskega športnika, je huda poškodba rame čez noč dobesedno odtrgala od tako ljube vloge na rokometnih igriščih. Tako naju je, k sreči oba vajena hudega tempa in nepredvidljivosti urnika, nepričakovana usodna okoliščina hipoma prisilila v razmislek o drugačni izbiri. Takratni predsednik Rokometne zveze Slovenije in predsednik uprave Mercatorja Zoran Janković je bil eden redkih, ki je znal in zmogel prisluhniti tudi najini veliki stiski. Ponujene priložnosti si nisva drznila nikoli zlorabiti in sva jo vedno spoštovala v duhu enakopravnosti v že dobro vpeljanem sistemu franšiz Santana Coffee Shop. Še danes sva mu iz vsega srca hvaležna.
Vendar je bila izbira tudi del naključja. Odločitev je sicer terjala ogromno poguma, predanosti ter seveda tudi finančnih sredstev in truda, a se je, zelenca, nisva ustrašila. Ideja nama je pomenila velik izziv in bila pravi poligon za trening v vzdržljivosti, saj sva na realizacijo morala čakati polna štiri leta.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|