Za večjo učinkovitost servisnih podjetij

Avtor: Jaka Žorž | Objava: 09.12.2008



V servisnih dejavnostih sta odpiranje in vodenje servisnih nalogov, porabe materiala in obračunavanje opravljenih storitev organizacijsko zahtevna. Čeprav živimo v računalniški dobi, je pomembna racionalizacija podatkov o servisih in reklamacijah. Da bi to najlaže dosegli, je podjetje SAOP v okviru že obstoječega sistema iCenter razvilo posebni modul Servisna dejavnost. Z modulom je moč doseči večjo učinkovitost in preglednost poslovanja ter kakovost storitev. Servis si zagotovi popoln pregled nad zgodovino popravil artikla ali naprave v garancijskem in zunajgarancijskem obdobju, stroški servisov ter porabo rezervnih delov, materiala in dela. Modul omogoča tudi načrtovanje človeških in tehničnih virov ter obveščanje strank o stanju popravila prek e-pošte ali SMS-sporočil.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *