Zanimive franšize

Avtor: | Objava: 14.07.2004



Zdrava hrana išče partnerja 

Zanimiv posel, ki drvi vzporedno z novo strastjo do zdravih in nizkokaloričnih prehrambenih izdelkov. Slogan je »Hrana za misli«. V ZDA se je končno v javnost prebila prva franšizna ponudba zdrave prehrane, tako imenovana »Hamburgerija light«. Gre sicer za klasično ponudbo hitre prehrane, vendar temelji na lahkem mesu, zelenjavi, sadnih in zelenjavnih frapejih ... Trenutno je prodajnih mest le šest, a se številka hitro veča.  

Več info na: www.topz.com  

Pizza postane kornet, kornet postane pizza 

Pizza je v svojem izvoru izdelek za ulično porabo, ki naj bi ga jedli z roko kot hamburger, doner kebab, giros pito, burek ... Danes se oživlja poraba pizze kot prigrizka za hitro potrošnjo. Prav iz tega trenda izhaja tudi pojav številnih lokalov, v kateri se pizza prodaja na kos oziroma »al taglio«.  

To idejo pizze kot hitrega in zdravega prigrizka je oživil tudi Rossano Boscolo in ustvaril pizzo v »kornetu«. Združila sta se italijanski design in ustvarjalnost ter oživila najbolj italijanskega od izdelkov, da ponudijo nekaj novega, nenavadnega. Nastala je alternativa tako pizzi v restavraciji kot pizzi »al taglio« (na kos), to pa je »pizza v kornetu – konopizza«.  

Konopizza bo, kot pravi njen ustvarjalec, Rossano Boscolo, postala konkurenca celo sladoledu. Boscolo je namreč patentiral kornet iz posebne zmesi - če ga napolnite s sirom, paradižnikom in oljem, je v treh minutah pripravljen za porabo.  Cena se v Italiji giblje med dvema in tremi evri. Podjetje po Italiji že odpira 12 lokalov Konopizza v franšizingu.  

Več informacij o Boscolo Group dobite na www.konopizza.it.


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *