|
|
||
Zapeljite se do kupcevZa začetek
Začetni stroški: od 20.000 evrov dalje Oglaševanje: potiskano vozilo z logotipi, razdeljevanje letakov, oglaševanje v lokalnem časopisu, televiziji in radiu … Posebna znanja: prodajne veščine, dobre komunikacijske spretnosti, obvezno vozniško dovoljenje Čas delovanja: vse leto Delo od doma: ne Dejstva Statistike kažejo, da se s prodajalno na kolesih prodaja izdelkov izboljša tudi do 15 odstotkov, ob tem pa blagovna znamka postaja vse bolj prepoznavna. Vozilo opremite z nalepkami, slogani, logotipi in slikicami izdelkov, ki jih ponujate, tako boste prava paša za oči. S tovrstnim načinom dela se boste razlikovali od večine drugih, saj boste stopili iz ustaljenih okvirjev in izbrali strategijo prodaje, kjer boste vi vedno tam, kjer so stranke, namesto da boste čakali stranke, da pridejo do vas. Posel na kolesih je prav tako dolgoročno finančno preudaren, saj vas bo nakup kombija stal manj, kot bi morali vsak mesec zapraviti za najemnino trgovinskega prostora. Trg Ljudje imamo radi, da nam je vse čim bolj pri roki oziroma dostopno. Težimo k temu, da čim prej in po čim lažji poti pridemo do izdelka, ki smo si ga zaželeli. Zakaj ne bi prisluhnili željam mnogih in jim ponudili prodajalno na kolesih? Kupite potujočo trgovino in se lotite dela. Nasvet Ko se vam bo posel razširil, kupite še več kombijev in jih tudi sodobno opremite. Kombije opremite s straniščem, umivalnikom, dodatno osvetlitvijo, klimatsko napravo, gretjem in tudi večjim televizijskim ekranom, na katerem boste lahko prikazovali oglase izdelkov, ki jih prodajate. Odličen način oglaševanja je tudi organiziranje dogodkov, kjer lahko vaše stranke preizkusijo izdelke, ki jih prodajate. Odzivi, ki jih boste dobili od njih, vam bodo pomagali pri načrtovanju vaše poslovne poti v prihodnosti. Poleg izdelkov ponudite še dodatne, manjše storitve. |
|