Zaračunavanje informacij

Avtor: Robert Rolih | Objava: 07.07.2008



Na spletni strani ponujamo registriranim uporabnikom vedno ažurne informacije s finančnega področja, ki so za naše uporabnike zelo koristne. Registracija je brezplačna. Zdaj razmišljamo o temu, da bi za te informacije uporabnikom tudi nekaj zaračunali. Ali lahko pričakujemo velik osip uporabnikov? 

V zadnjih nekaj letih je na internetu veliko podjetij preobrazilo svoje brezplačne storitve v plačljive. V nekaterih primerih je bil prehod zelo uspešen, v nekaterih pa ne. Poglavitna stvar, na katero morate biti pozorni, je, da boste svojim uporabnikom ponudili plačljiv paket, ki je nekaj več od tega, kar so doslej dobili brezplačno. V plačljivem paketu torej ponudite dodatne storitve, dodatne informacije, poenostavite jim delo ali podobno. Nato pa to predstavite kot čisto nov paket storitev, ki je plačljiv. Seveda bo število uporabnikov najverjetneje nekoliko padlo, toda če jim boste znali predstaviti vrednost in koristi te storitve na ustrezen način, bi moral prehod uspeti.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *