|
|
||
Zaupanje vase - ključ do uspehaPodjetnica Natalija Taja Kolarič ima skupaj s sestro v lasti modno agencijo Michela. Prvotno dejavnost organizacijo modnih revij sta Štajerki kmalu razširili in se začeli ukvarjati še z organizacijo otroških in drugih prireditev ter posredovanjem hostes in fotomodelov. Sogovornica je prepričana, da uspeh pride takrat, ko človek spozna samega sebe in začne slediti svojim sanjam.
»Do ustanovitve podjetja je prišlo bolj ali manj po naključju,« je začela pripovedovati Natalija Taja Kolarič. »Leta 1989 so se v Sloveniji začele pojavljati prve družbe z omejeno odgovornostjo. Naš družinski prijatelj mi je ponudil, da mi lahko za samo 2000 dinarjev odpre podjetje. Ker znesek resnično ni bil visok, me je prepričal, čeprav nisem niti približno vedela, kaj bi pravzaprav počela. To je bil zame prelomen trenutek. Takrat je namreč nastopil čas, ko sem se začela spraševati, s čim se želim v življenju ukvarjati in kaj me sploh veseli. Odkrila sem, da me trenutna služba - bila sem vodja nabave in prodaje pisarniške opreme - ne osrečuje. Vedela sem le, da sem rada urejena, da ogromno posvetim temu, kaj dam nase in kaj vase ter da imam že kar nekaj izkušenj z modnimi agencijami, saj se je moja šest let mlajša sestra ukvarjala z manekenstvom,« je z nasmehom razlagala sogovornica. Točno je vedela, na katerem področju stvari v manekenstvu niso urejene, kje bi se dalo kaj izboljšati, nadgraditi in spremeniti.
Kolesje podjetništva se je pognalo, ko je novinarski kolega Natalijo predstavil kot lastnico nove modne agencije na naslovni strani takrat priljubljene revije Antena. »To je bila odskočna deska za posel. Po objavi me je na domu obiskala moja prva stranka s povpraševanjem po izvedbi modne revije. Čeprav konkretnih izkušenj še nisem imela, sem se pogumno podala v organizacijo. Bila sem polna idej in energije, saj sem začutila, da delam tisto pravo!«
V odgovorih se skrivajo ideje
Dogodek sta sestri uspešno izvedli in dobivali sta vedno več naročil. Njuna prepoznavnost se je širila od ust do ust in pripomogla k ustvarjanju uspešnega posla. Še več. Želje strank so rasle, s čimer se je širil nabor njunih storitev. »Povpraševanja je bilo vse več in če sva želeli uspeti, sva se morali sproti prilagajati. Na podlagi pridobljenega zaupanja nisva zgolj dobavitelj, ampak poslovni partner. Le s perfekcionizmom in z izpolnitvijo vsega ponujenega si pridobiš takšno zaupanje,« je poudarila in ob tem zatrdila, da je ključ njunega uspeha tudi v tem, da se vselej postavita v vlogo naročnika in prisluhneta njegovim željam. »Vedno se vprašam, kaj bi si jaz kot stranka želela. Odgovor ponuja ogromno idej, ki jih je potem treba le še uresničiti.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|