Začnite z natančno analizo franšize

Avtor: Nives Pahor | Objava: 04.09.2009

Ena najpomembnejših nalog, preden se odločite za pristop k določeni franšizni verigi, je temeljita analiza njenega poslovanja in njene ponudbe. Na kaj morate biti še zlasti pozorni?


Če želite vstopiti v franšizni sistem, se posvetujte tudi z drugimi franšiziji, ki poslujejo v izbranem franšiznem sistemu že več let.

Na trgu, zlasti v tujini obstaja paleta franšiznih verig. Franšizo najdete za praktično vse možne izdelke in storitve. Tako imate franšize na področju prodaje kozmetičnih izdelkov in storitev, na področju tekstila, čevljev, hotelskih storitev, davčnih storitev, hujšanja in oblikovanja postave, popravila in prodaje avtomobilov, izobraževanja otrok in še bi lahko naštevali. Vprašanje je, kako lahko v tej množici storitev spoznate tisto, v kateri boste resnično uživali. Kako prepoznati tisto, ki pomeni najboljšo poslovno priložnost? Vsekakor vam mora biti najprej dejavnost všeč.
 
Franšizorji lahko hitro premamijo potencialne franšizije z bleščečimi brošurami in lepo izdelanimi predstavitvami. Zato previdnost ni odveč. Ko se kot potencialni jemalec franšize odločate, morate seči globlje in preseči gola dejstva, ki jih ponuja franšizor v svoji predstavitveni ponudbi.
 
Natančno preučite franšizorja in njegovo ponudbo

Strokovnjaki so si enotni: ko se končno odločite za določeno franšizno blagovno znamko, začnite natančno prebirati vse dokumente, ki vam jih franšizor ponudi (pogodbe, brošure, priročnike …). Če česarkoli ne razumete, si priskrbite dobrega odvetnika, ki se spozna na franšizne sisteme, ali izkušenega franšiznega svetovalca, da vam pojasni vse nejasnosti. Šele ko so vam vsi dokumenti jasni, ste kot potencialni franšizij pripravljeni na prvi pravi poslovni pogovor s franšizorjem.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *