Zdrav in hiter obrok

Avtor: Petra Mauer | Objava: 06.01.2013

Odločitev za novo poslovno pot oziroma nakup franšize ni vedno enostavna, česar se zavedajo tudi v podjetju Hot Horse. Vsem začetnikom, ki se želijo ukvarjati z zdravo hitro prehrano iz konjskega mesa, so zato pripravljeni nuditi maksimalno podporo in pomoč.


Jure Ažman (levo), v družbi Mateja Pogačnika, vodje franšizinga: »Od franšizijev pričakujemo pošteno plačevanje ter ohranjanje dobrih odnosov z dobavitelji, saj smo si z dolgoletnim sodelovanjem pridobili njihovo zaupanje.«

Hot Horse je zaoral ledino na slovenskem trgu s prodajo izdelkov iz konjskega mesa že pred več kot dvajsetimi leti. »Priženil sem se v družino Krušič, ki ima v lasti mesnico. Temeljijo na predelavi konjskega mesa, ki je včasih veljalo za manj vredno, danes pa se trend njegove porabe vztrajno zvišuje,« pojasni lastnik podjetja Jure Ažman. »Vedel sem, da je konjsko meso zelo zdravo, ima visoko hranilno vrednost, saj vsebuje največ biološko visoko vrednih beljakovin, ima daleč najnižji delež maščob in je izjemno bogato z železom, zato sem razmišljal, na kakšen način bi ga še lahko ponudili strankam. Odločil sem se postaviti kiosk v Tivoliju in poskrbel, da smo imeli odprto tudi ponoči, saj je v tistem času manjkalo ponudbe hrane za vse tiste, ki so se zabavali pozno v noč.« Ljudje sprva konjskega mesa še niso najbolje poznali, toda po pojavu ptičje gripe, svinjske parkljevke, bolezni norih krav, se je povpraševanje po njem precej povečalo. Čeprav so bili mnogi skeptični tudi glede lokacije, se je izkazalo, da je bil vsakršen dvom odveč. 

Pred letom dni je Jure začel razmišljati o franšizi. »Bilo je veliko faktorjev, ki so morali sprva dozoreti. Za to obliko poslovanja smo se zato odločili šele po temeljitem razmisleku; ko smo videli, da nismo muha enodnevnica, saj smo dejansko že petnajst let prisotni na slovenskem trgu. Poleg tega še vedno ohranjamo kvaliteto, imamo čedalje več privržencev konjskega mesa, trideset zaposlenih, dokazali smo, da smo resni, odgovorni in uspešni. Zaradi naštetega smo vedeli, da smo pripravljeni na naslednji korak oziroma širitev preko franšiz,« pojasni Ljubljančan, ki želi nadaljevati s konceptom prodaje »iz kioska«, prav tako pa tudi ohranjati kakovostne in sledljive izdelke, visoke standarde čistoče in urejenosti ter prijazen in ustrežljiv kader.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *