Znanje na dom

Avtor: | Objava: 08.06.2012



ClubZ! ponuja storitev poučevanja otrok in odraslih na domu. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1995, tri leta zatem pa so se odločili razširiti blagovno znamko po Ameriki in Kanadi s franšizami. Celotna investicija franšizojemalca znaša od približno 27.000 do 56.000 ameriških dolarjev, ob podpisu pogodbe pa mora za vsaj sedem let sodelovanja plačati od 20.000 do 45.000 zelencev. Za ta denar mu franšizodajalec ClubZ! ponuja dvodnevno izobraževanje na centru podjetja ter dvodnevno pomoč na mestu, kjer odpre novo franšizo. Novega poslovnega partnerja prav tako seznanijo s preverjenim sistemom delovanja in organiziranja posla, pomagajo pri zaposlitvi učiteljev, skrbijo za mednarodno promocijo … Prvo franšizo so odprli na Floridi v Tampi, dandanes pa so prisotni že na več kot 450 lokacijah. Njihovi učitelji ne poučujejo le klasičnih predmetov, temveč še tuje jezike in glasbo, stranke pa seznanjajo z načini, kako najlažje pridobivajo znanje in podobno.

http://www.clubztutoring.com/ 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *