Znebite se neplačnikov

Avtor: | Objava: 11.02.2004



Podjetje Špica International (na tretjem mestu po boniteti v Sloveniji na nedavni podelitvi priznanj Dun&Broadstreet-I d.o.o.) je eno redkih pri nas, ki se lahko pohvali, da nima težav z neplačniki. Direktor podjetja Tone Stanovnik pravi, da je razlog upoštevanje nasvetov, ki so jih pripravili pri svetovalni družbi za trženje informacijskih tehnologij ChannelCorp. Poglejmo nekatere med njimi: 

1. Izogibajte se težavnim strankam. Če že vnaprej veste, da vam kdo blaga ne bo mogel plačati, mu ga ne prodajte. 

2. Blaga ne odpremite, če nimate v rokah naročilnice.  

3. Blaga ne odpremite brez točno napisane fakture.  
4. Na račun napišite točen datum plačila. Ne napišite, da je rok plačila 30 dni. 

5. Kupca seznanite z ugodnostmi za hitrejše plačilo od zahtevanega roka oziroma s posledicami za zamudo pri plačilu. 

6. Zadržite si pravico do ustavitve dobav, če kupec prejšnje pošiljke ne plača. 

7. Kupcu pošljite ločena računa za dobavljeni izdelek in za svojo storitev. Če kupec ne bo zadovoljen z vašo storitvijo, bo lahko zavrnil samo en račun.  

8. Posrednike oziroma pogodbene komercialiste plačajte šele takrat, ko vam kupec nakaže kupnino. Tako komercialisti ne bodo iskali težavnih kupcev. 
9. Komercialiste posebej nagradite, če kupec plača blago vnaprej.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *