Če dobimo obisk iz tujine

Avtor: Marjan Bradeško | Objava: 06.09.2012

K vam prihajajo poslovni gostje. Kako jim lahko omogočite prijetno bivanje?



Veste čase prihoda, odhoda vaših gostov, kje bodo nastanjeni, kdaj se boste srečali in katere sestanke boste imeli. Seveda pa jim želite omogočiti tudi prijetno bivanje med sestanki. Peljali jih boste na kosilo, večerjo, na izlet, jim kaj podarili. Kako izbrati spremljajoče dejavnosti, na kaj morate paziti, o čem se morate pozanimati in kaj povprašati goste? Morda jih tudi opozoriti na kakšno stvar, da bodo odhajali od vas z odličnimi vtisi in bodo še dolgo govorili o obisku pri vas. To bo gotovo vplivalo tudi na vaš posel.
 
Sprejem
 
Lepo je, če gostje pridejo na obisk sproščeno. To pomeni, da prihajajo v znano okolje – pa četudi so tu prvič. Zato jih pred obiskom vedno povprašajte, če imajo še kakšna nerazjasnjena vprašanja, sporočite jim nekaj osnovnih dejstev o deželi, kraju bivanja, lokaciji vašega podjetja, možnostih nakupovanja …
 
Lepo je, da poskrbite za prevoz z letališča – če poznate čas prihoda, jim naročite svoj standardni službeni taksi, službenega šoferja, posebej jih boste počastili, če morda kar sami greste ponje … Glede na možne zamude letal je nujno, da tako prevoznik z letališča kot vaš gost lahko pokličeta drug drugega, torej poskrbite, da so telefonske številke znane.
 
Pri samem sprejemu (kakor tudi pozneje) morate biti pazljivi, kje boste postavili mejo med prevelikim »nadzorom« vaših gostov, med pretirano skrbjo zanje – in njihovo svobodo. Verjetno klic v hotel, da preverite, če so že tam, od dolge poti utrujenemu gostu ne bo najbolj všeč. Tu seveda nekaj poznavanja družabnih navad vaših gostov pride zelo prav. So seveda tudi taki, ki takoj po prihodu v hotel želijo ven, na večerjo, sprehod, na kavo in podobno.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *