E-trgovina

Avtor: Robert Rolih | Objava: 14.01.2008



Simon iz manjšega specializiranega trgovskega podjetja z nekaj maloprodajnimi lokacijami je poslal tole vprašanje: Razmišljamo o pripravi e-trgovine. Ali se vam zdi to smiselna odločitev?« 
 
Priprava e-trgovine je lahko smiselna odločitev, vendar morate pri tem paziti na nekaj stvari. Prvo je prav gotovo dejstvo, da e-trgovina ni poceni, še zlasti če prodajate le na majhnem, domačem trgu. Drugo dejstvo je, da vam bo e-trgovina spremenila proces poslovanja in logistiko. Kar naenkrat bo treba izdelke pakirati, jih pošiljati, odgovarjati na e-pošto, in to z zelo hitrimi odzivnimi časi. Tako da razmišljajte o tem že vnaprej. Alternativa e-trgovini je za začetek morda spletna stran, ki jo optimirate za iskalnike in na njej predstavite svoje izdelke, njihove prednosti in koristi za stranke. Za nakup pa obiskovalce napotite v svoje maloprodajne trgovine ali omogočite naročilo po telefonu. Če se vam ta model obnese, je lahko to lepa popotnica za izgradnjo e-trgovine.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"