Izbor Podjetnika leta 1995

Avtor: | Objava: 10.03.1995



Utemeljitev
 
Podjetnika leta 1995 sta brata Jernej in Japec Jakopin iz podjetja Seaway.
Brata Jakopin sta vzor za druge podjetnike, oziroma v čem je širše sporočilo našega priznanja v tem primeru. Takole ga ocenjujemo:

Prvič: Razvoj, tržni položaj, dodana vrednost, dobiček so povezani z visoko vlogo znanja v dejavnosti podjetja. Kot pravi Tom Peters bodite »soft«.

Drugič
: Razmišljajte kot evropski podjetnik. Kakšne konkurenčne prednosti imate kot Slovenec, kaj je dragocenega v vašem okolju oziroma položaju (na primer, ali ni ročna spretnost, potrebna za izdelavo ladij, logično nadaljevanje prislovnične gorenjske pridnosti?)

Tretjič:
Strategija, ki razmišlja v širino celotne niše oziroma celo panoge ustvarja razvojne grozde (clusters, po Michaelu Porterju), ki so značilni za uspešno države. Ocenjujemo, da je razvojni »grozd«, ki sta ga ustvarila brata Jakopin, odprt navzven in bo lahko spodbuda za širše podjetniške strategije.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"