Kako zgraditi dobro bazo e-naslovov

Avtor: Robert Rolih | Objava: 08.10.2012



Naše stranke bi želeli obveščati o novih ponudbah po e-pošti. Od nekaterih strank že imamo kontaktne naslove, od večine pa ne. Kako bi s čim manj napora lahko zgradili svojo bazo e-naslovov?
 
Obveščanja strank po e-pošti se večina podjetij loti čisto napačno. Nekje pač dobijo e-poštne naslove in začnejo pošiljati obvestila. Poleg tega v obvestilih niti ne navedejo, kako se lahko stranke odjavijo od prejemanja sporočil.
 
Pravilen pristop je, da v prvi fazi sploh pridobite dovoljenje strank za to, da jim lahko pošiljate obvestila. To, da jim kar naenkrat začnete pošiljati komercialna sporočila, ni etično in mnogim se lahko na ta način zelo zamerite. Zato morate obvezno pridobiti dovoljenje za pošiljanje obvestil. Dobite ga lahko po telefonu, v osebnem pogovoru, na spletni strani ali kako drugače. Pomembno pa je, da takrat, ko stranke zaprosite za dovoljenje, poveste tri stvari:
1. kaj natančno bodo prejemali,
2. kako pogosto bodo prejemali sporočila in
3. da boste njihov e-poštni naslov uporabili le za ta namen in da se bodo lahko kadarkoli odjavili.
 
Če se stranka strinja s tem, da bo prejemala vaša obvestila, jih lahko začnete pošiljati. Na ta način bodo stranke točno vedele, kaj bodo prejemale, in bodo vaša sporočila dojemale kot zaželeno e-pošto.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *