Obdavčitev promocijskih daril

Avtor: Lidija Robnik | Objava: 04.08.2009



Kako naj davčno obravnavamo darila manjše vrednosti, ki jih delimo na sejmih z namenom promocije?
 
Darila, kot so svinčniki, kape, majice, dežniki, obeski, vžigalniki, so razmeroma nižje vrednosti, imajo reklamno vsebino (z logotipom) in jih zavezanci delijo kot propagandno gradivo za promoviranje svoje dejavnosti na sejmih. Priznajo se kot strošek reklame, ne pa kot strošek reprezentance.
 
Stroški reprezentance so stroški za pogostitev, zabavo ter darila (z logotipom ali brez) ob poslovnih stikih zavezanca s poslovnimi partnerji. To pomeni, da se darila z logotipom ali brez obravnavajo kot strošek reprezentance. Pri darilih ZDDV-1 predpisuje pogoje, po katerih davčnim zavezancem ni treba obračunati DDV. To so darila, ki se občasno dajejo v okviru opravljanja dejavnosti in se ne dajejo pogosto istim osebam, vrednost posameznega darila pa ne presega 20 evrov.
 
Če vrednost darila presega 20 evrov, je treba ob dajanju daril obračunati 20-odstotni DDV, če smo si ga prej odbili, ko smo takšna darila priskrbeli.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"