Obveznost prodajalca pri reklamaciji

Avtor: Boštjan J. Turk | Objava: 10.05.2011



Sem solastnik podjetja, ki se ukvarja s prodajo vrtne opreme. Nedavno je neka stranka pri nas reklamirala kupljeno motorno kosilnico. Zanima nas, ali smo stranki dolžni izročiti nadomestno kosilnico za čas popravila kosilnice in ali lahko stranki zaračunamo uporabnino za uporabo te kosilnice? Zanima nas tudi, kdo plača stroške dela pri popravilu kosilnice? Mi, ali proizvajalec? Vemo, da stroške materiala plača proizvajalec.
 
Ne, uporabe kosilnice ne morete zaračunati. Če ste stranki zagotovili uporabo nadomestne kosilnice, mora biti ta uporaba za stranko brezplačna. V nasprotnem primeru ima stranka možnost, da od vas zahteva celo povračilo škode, ki jo je pretrpela zaradi tega, ker kosilnice ni mogla uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahtevala popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
 
Stroške za material, nadomestno delo, prenos in prevoz izdelkov, pa tudi za delo, ki nastane pri odpravljanju okvare oziroma pri nadomestitvi reklamiranega izdelka z novim izdelkom na podlagi garancije, pa v celoti plača proizvajalec.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"