Odgovornost turističnih agencij

Avtor: Boštjan J. Turk | Objava: 12.07.2013

Napočil je čas počitnic, za večino torej ta boljši čas v letu. Beremo, da se navkljub gospodarski krizi število tistih, ki se bodo letos poleti odpravili na dopust, ne bo bistveno zmanjšalo.


Tudi število dopustnikov, ki bodo letos organizacijo počitnic zaupali eni izmed turističnih agencij, se ne bo bistveno zmanjšalo, pri čemer največji delež takih dopustnikov še vedno poberejo najbolj uveljavljene turistične agencije. Tisti, ki se radi klatimo po svetu in sem ter tja organizacijo počitnic zaupamo tudi kakšni agenciji, še posebej cenimo njihovo informiranost v povezavi z namembnim krajem, kamor se odpravljamo, njihovo ažurnost in fleksibilnost pri iskanju ustreznih aranžmajev, pa tudi ustrezno kakovost ponujenih nastanitvenih zmogljivosti. Na trgu se uveljavlja več agencij, ki ponujajo še inovativnejše turistične pakete, še fleksibilnejši način plačevanja storitev in še ugodnejše cene.

 

Prav slednje pa imajo običajno nekoliko več težav pri reševanju nesporazumov s svojimi strankami, kar je večinoma posledica njihove neizkušenosti in nepoznavanja predpisov na področju organizacije potovanj. Tudi zato se zdi smiselno opozoriti na nekatere pasti, na katere lahko take agencije naletijo ob poslovanju s strankami.

 

Kako je z vračilom denarja

 

Ena izmed najpomembnejših komponent dobrih počitnic je seveda izbor ustreznega hotela. Ni malo primerov, ko agencije nek hotel oglašujejo kot fantastičen, čudovit, božanski, a se na »terenu« nato izkaže, da ni povsem tako. Poleg tega se lahko kakšni agenciji zgodi, da oglašuje nastanitev v hotelu na enem izmed očarljivih mediteranskih otokov, a se potem izkaže, da je lokalni turistični partner »zamočil« pri zmogljivostih, saj je prodajal že zasedeni hotel. V takih okoliščinah stranke od turistične agencije pogosto zahtevajo vrnitev že plačanega denarja.

 

V nekaterih agencijah sicer menijo, da denarja stranki v vseh takih primerih niso dolžni povrniti. Sliši se precej neverjetno. In kako je v resnici s tem?

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *