Podjetnik marec 1998
Izkušnje
Povečajte promet za 30 odstotkov
Avtor: Nikola Grubiša
Stranke vam lahko pomagajo priti do novih strank, a le če se tega pravilno lotite.
Poslanstvo podjetja - Zakaj ste tu?
Avtor: Mirjana Mladič
Podjetnik bi moral skrbno opredeliti smisel svojega delovanja, le tako ga lahko učinkovito posreduje drugim.
Skriti viri zaslužka
Avtor: Aleš Lisac
Poiščite skrite vire zaslužka in brez večjih naporov povečajte dobiček svojega podjetja.
Zakaj imate podjetje?
Avtor: Boštjan Ložar
Obstajajo štirje glavni razlogi, zakaj imamo podjetje. Dokler si podjetnik ni na jasnem, zakaj ima podjetje, ne more pripraviti konkurenčne strategije, ki je vir dolgoročnega preživetja in uspeha.
Denar & finance
Finančna analiza podjetja
Avtor: Cvetka Peršak
Finančna analiza zajema podatke iz računovodskih izkazov in druge računovodsko-finančne dokumentacije. Z njo ugotovimo premoženjsko finančno stanje podjetja.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"