Prodaja potrošnega pisarniškega materiala

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 10.03.2014


Kako bi povečali prodajo in predvsem razliko v ceni pri prodaji potrošnega pisarniškega materiala, saj je konkurenca kar huda, in se vsi že precej slačimo. Blago prodajamo direktno pravnim osebam.

 

Prodajo lahko povečate na tri načine:

1. pridobite nove kupce,

2. vsakemu kupcu ob nakupu prodate malo več,

3. kupce pripravite do tega, da pri vas kupujejo pogosteje.

 

Za vsakega od treh načinov je seveda na voljo množica ukrepov:

1. Več obiskov, več pošiljanja ponudb, več telefoniranja, boljše ponudbe ...

2. Kupcem nikoli ne pozabite ponuditi več, pripravite posebne ponudbe ...

3. Kupce nagradite, če kupujejo pri vas pogosteje, stalno komunicirajte z njimi ...

 

Toliko na kratko. In še nekaj ne pozabite - večina vaših kupcev ne ve, po kakšni ceni kaj kupujejo. Bistvena je storitev. »Kupili« so vas, ne pa pisarniški papir. Izboljšujte storitve in vaš odnos in komunikacijo s strankami, pa bo.

 

 

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *