Proizvajalci bodo zakonsko obvezani za servisiranje reklamacij v 45-ih dneh

Avtor: | Objava: 10.02.2002



VSEBINA PREDPISA:
Proizvajalci bodo morali potrošnikom zagotoviti:
- da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in omanjkljivosti na blagu,
- da pooblaščeni servisi takoj sprejmejo blago v popravilo,
- da bodo napake na blagu odpravljene v 45-ih dneh, sicer bodo morali potrošniku izročiti blago, ki brezhibno deluje.

V obdobju do sprejema zakona lahko podjetniki (proizvajalci in serviserji) zagotovijo delovanje servisne mreže na način, ki bo zadoščal kriterijem zakona. Servis, ki bo omogočal servisiranje blaga v danem roku, bo vsekakor predstavljal nižje stroške kot zamenjava blaga z drugim, kar predvideva predlog zakona v primeru, da napaka ni odpravljena v 45 dneh, saj taka obveznost zamenjave blaga lahko predstavlja veliko finančno breme za proizvajalce ali serviserje.
 
VELJAVNOST:
Pričakovati je, da bo predlagana dopolnitev zakona sprejeta še v letošnjem letu in v predlagani vsebini, saj gre za usklajevanje slovenske zakonodaje z evropsko, le-ta pa teži k vse večji zaščiti potrošnika v odnosu do proizvajalca oz. trgovca.

PRAVNI VIR:
Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o varstvu potrošnikov
(PDZ št. 92/2001)

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *