Reklamacija in zavrnitev računa

Avtor: Boštjan J. Turk | Objava: 02.09.2011

Ko zavračate račun, je pomembno, da to storite v predpisanem roku in da zavrnitev oziroma reklamacijo tudi vsebinsko utemeljite.



Pred časom je neki samostojni podjetnik prejel nenavadno visok mesečni račun za telekomunikacijske in spletne storitve, ki je presegal 200 evrov. Intenzivno je razmišljal, na kakšen način bi sploh lahko porabil toliko denarja za te usluge. Spraševal se je, ali je morda pretiraval pri uporabi spleta, ali je morda nadpovprečno pogosto telefoniral v tujino, ali je morda nespametno pogosto klical na 1188. Po temeljitem razmisleku je ugotovil, da ni počel nič takega. Račun je čez dobra dva tedna reklamiral, a mu ni kaj dosti pomagalo, saj je od  telekomunikacijskega operaterja že kmalu zatem prejel predlog za izvršbo dolžnega zneska. Kmalu so mu poslovni račun blokirali za vsoto 200 evrov, povečano za stroške. Seveda je bil ogorčen. Na predlog za izvršbo je vložil ugovor in v njem trdil, da je račun reklamiral, a se na njegovo reklamacijo pri telekomunikacijskem operaterju niso odzvali. Toda upnik je v odgovoru na ugovor zapisal, da je podjetnik račun reklamiral prepozno, zato njegove reklamacije ne morejo upoštevati. In glej ga zlomka – sodišče je upnikovim argumentom pritrdilo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *