Reklamacija rabljenega vozila

Avtor: Boštjan J. Turk | Objava: 09.09.2012



Pred dvema mesecema je stranka pri nas kupila rabljeno vozilo. Nedavno se je vrnila k nam z reklamacijo, da ima vozilo v resnici vsaj 30.000 km več prevoženih kilometrov, kot je kazal uradni merilnik kilometrov in da ima za to tudi uradno cenitev cenilca avtomobilske stroke. Pravi, da od nas zahteva odškodnino in znižanje kupnine. Poudarjamo, da o napaki pri kilometrih nismo imeli pojma, saj nam je tako vozilo pripeljal prodajalec v komisijsko prodajo. Zanima nas, ali lahko stranka zoper nas uveljavlja zgornje zahtevke.  

Stranka ima v celoti pravno podlago za oba zahtevka, saj je v konkretnem primeru prišlo do skrite napake na vozilu, za katero odgovarjate vi kot prodajalec. Stranka lahko zdaj od vas zahteva tako znižanje kupnine za vozilo kot tudi morebitno škodo, ki ji je zaradi tega nastala. Vendar pa lahko po drugi strani tudi vi regresno zahtevate povrnitev zneskov, ki jih boste morali plačati stranki, in sicer od osebe, s katero ste sklenili pogodbo o komisijski prodaji vozila, saj vam je ta zamolčala napake na vozilu (lažni podatki o prevoženih kilometrih).   

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *