Slab učinek spletne strani

Avtor: Robert Rolih | Objava: 09.06.2009



Imamo dobro obiskano spletno stran, vendar dobimo po tej poti izjemno malo kupcev. Večino jih dobimo z osebnim stikom, na sejmih. Naj povem, da prodajamo izdelke za gradbeništvo, tudi za neprofesionalce.
 
Možnih razlogov za slab odziv na spletno stran je lahko več. Navedel bom nekaj najpogostejših:
 
1. Bistva ne poveste takoj.
Ko obiskovalec pride na spletno stran, mu po glavi roji le eno vprašanje: Kaj je na tej strani koristnega zame? Če mu na to vprašanje ne odgovorite takoj, bo odšel drugam. Veliko strani ni učinkovitih ravno zaradi tega, ker podjetje ne zna na kratko povedati, kako pomaga svojim kupcem.
 
2. Stran ne vzbuja zaupanja.
Ali je vaša spletna stran zaradi animacij in premikajočih se elementov videti kot novoletna jelka? Imate na njej zadnjo novico iz leta 2007? So podatki na njej zastareli? Je grafična podoba strani podobna razcapanemu strašilu? Potem je morda problem v tem, da spletna stran ne vzbudi zaupanja pri obiskovalcu.
 
3. Stranka ne vidi nobenega razloga, zakaj bi kupila od vas, in ne od konkurence.
Predstavljajte si, da sem zdaj pred vami in vas vprašam: »Bil sem že pri vaših petih največjih konkurentih. Ali mi lahko poveste, zakaj bi kupil ravno od vas? Po čem ste posebni?« Kaj bi mi odgovorili? Če hočete, da bodo stranke zavrtele telefon ali vam pisale, morate na spletni strani jasno povedati, zakaj se jim splača, da se obrnejo na vas, ne pa na vaše konkurente.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *