Podjetnik logo
 

Spremembe glede vodenja evidenc v trgovinah

Avtor: | Objava: 10.08.2003



Trgovce obveščamo o spremembi Pravilnika o vodenju evidenc v trgovini. Pravilnik je prej določal, da morajo trgovci voditi naslednje evidence:
- o nakupu in prodaji blaga na debelo,- o nakupu in prodaji blaga na drobno,
- o prodaji opravljenih storitev.
 
Z novelo pravilnika je določeno, da teh evidenc ni več mogoče voditi skupaj, temveč se morajo voditi ločeno.
 
Prav tako so sedaj dolžni voditi zgoraj navedene evidence tudi tisti trgovci, ki jih do sedaj niso vodili, ker so vodili evidence o nabavi in prodaji blaga po drugih predpisih (npr. carinskih).
 
Trgovci morajo po novem izdelati tudi seznam vseh evidenc, ki jih vodijo, z navedbo, kje se vsaka posamezna evidenca nahaja.
 
VELJAVNOST:
Od 22.7.2003.
 
PRAVNI VIR:
Pravilnik o spremembah in dopolnitvah pravilnika o vodenju evidenc v trgovini (UL RS 71/2003)
Zakon o trgovini (UL RS 7/2003)

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *