Večji prodajni učinek

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 12.02.2014


Sem svetovalec ugledne svetovne zavarovalniške hiše in ugotavljam, da bi svoje znanje s področja prodaje zavarovalniških storitev še izboljšal. Prosim vas za nasvet, na kakšen način še oziroma kaj bi po vašem mnenju še pripomoglo k večjemu prodajnemu učinku.

 

Obsežno vprašanje ... odgovor pa bo kratek, samo dve ideji:

 

1. Kontaktirajte vse stranke, ki so v preteklih letih kupile vaše storitve in:

a) poizkušajte prodati še kakšno storitev, povečati premijo itd.,

b) vsako od teh strank prosite, da vam da priporočilo oziroma naj vam napiše 3 do 5 oseb, ki jim vi lahko kaj podarite (knjigo ...) in si s tem zagotovite kontakt z njimi.

 

2. Kakšen je vaš prvi stavek? Kaj najprej rečete potencialni stranki? Testirajte več prvih stavkov, dokler ne naletite na zmagovitega!

 

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"