Vrednost nagrad, ki jih lahko dobijo potrošniki pri nagradnih igrah pospeševanja prodaje

Avtor: | Objava: 10.02.2002



NASVET:
Pospeševanje prodaje z nagradnimi igrami predstavlja pomemben element pri promociji določenega izdelka. Vendar pa je treba opozoriti, da so prav nagradne igre zaradi previsokih nagrad pogosto sankcionirane s strani tržnega inšpektorata.

Kje se torej pojavljajo najpogostejše napake pri organiziranju nagradnih iger in kako jih odpraviti?

Najpogosteje je bistvena napaka pri organiziranju nagradnih iger v previsoki vrednosti dobitka! Zakon o varstvu konkurence jasno in nedvoumno določa, da vrednost nagrade ne sme bistveno presegati vrednosti nakupa, ki je potreben za pridobitev nagrade. Tako bo npr. potovanje na Olimpijske igre v ZDA brez vsakega dvoma nedopustno visoka nagrada za nakup smuči in smučarske opreme. Prav tako je zaradi nesorazmerja vrednosti med nakupom in nagrado nedopustno npr. obljubiti kolo za nakup čokolade, majico za žvečilni gumi,

Nagrade torej v nobenem primeru ne smejo bistveno presegati vrednosti nakupa, zaradi česar se proizvajalci, ki organizirajo nagradne igre praviloma odločajo, da določene - vrednejše - nagrade v promocijske namene podelijo povsem neodvisno od nakupa, sodelovanje pa udeležencem praviloma omogočijo s posebnimi kuponi, ki jih je mogoče brezplačno dobiti na prodajnih mestih ali na druge načine, ki ne pogojujejo nakupa izdelka!

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *