Zamuda pri dostavi

Avtor: Boštjan J. Turk | Objava: 10.03.2014


Pred časom smo preko storitve, ki omogoča hitro dostavo poslali nekemu podjetju pomembno pošiljko. Rok dostave je bil zelo pomemben. Izkazalo se je, da je podjetje pošiljko dostavilo več kot pet ur prepozno. Zdaj nas zanima, ali lahko zoper njih uveljavljamo kakšne odškodninske postopke?


Zaradi prekoračitve roka lahko vložite reklamacijo, in sicer v roku treh mesecev od oddaje pošiljke na izpostavo, kjer je bila pošiljka oddana. Če vam je zaradi nepravočasno dostavljene pošiljke nastala tudi škoda, lahko obenem zahtevate tudi odškodnino zaradi prekoračitve roka. V tem primeru vam svetujem, da v reklamaciji navedete vsa dejstva, s katerimi utemeljujete reklamacijo oziroma opredeljujete višino odškodnine. Priložiti morate tudi listine, s katerimi dokazujete svoje navedbe. Če boste reklamacijo vložili pravilno, vam morajo odgovoriti najpozneje v roku petnajstih dni.




Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *