Mobilne aplikacije po meri vaših strank

Avtor: Jernej Horvat | Objava: 11.02.2014

Vedno, ko se pojavi nov množični medij, se odvija enaka zgodba. Podjetja preizkušajo metode iz predhodnih medijev prenesti na novega, kar pa nikoli ne deluje.


Zgodovinskih primerov je veliko. Prve oddaje po televiziji so bile v osnovi enake kot pri radijskih sprejemnikih, s to razliko, da so uporabniki lahko napovedovalca dejansko videli pri delu. Podobno se je dogajalo s prihodom spleta. Prve spletne strani so bile bolj podobne tiskanim katalogom kot pa nečemu, kar si danes predstavljamo kot spletno stran. Zdi se, da je krivulja učenja neizbežna, vendar bi se vseeno lahko iz omenjenih zgodovinskih lekcij kaj naučili ter nov masovni medij, to je pametni telefon, sprejeli pripravljeni.

 

Odzivni spletni dizajn

 

Najprej se osredotočimo na eno izmed nizkocenovnih alternativ razvoja mobilnih aplikacij, in sicer odzivni spletni dizajn (responsive web design). Ta ponuja prilagojen prikaz klasične spletne strani ne glede na mobilno napravo, ki jo uporablja posameznik. Za podjetja je to bistveno ceneje, saj je potrebna zgolj prilagoditev obstoječe spletne strani.

 

Tak pristop vsebuje ključno pomanjkljivost. Predpostavlja namreč, da so klasični računalniki in s tem klasični splet primarna vstopna točka v digitalni svet uporabnika. Vse druge naprave so sekundarnega pomena in iz tega razloga zgolj s prilagojenim prikazom vsebin. Pogled na prodajne številke pa prikaže drugačno sliko. Po ocenah podjetja IDC Corporate se je v letu 2013 prodalo slabih 230 milijonov tabličnih računalnikov in 860 milijonov pametnih mobilnih telefonov. V primerjavi s tem predstavlja nekaj več kot 300 milijonov prodanih prenosnih in namiznih računalnikov le manjšino.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *