|
|
||
Poslovno oblačenje zanjV prejšnji številki smo razkrivali pravila poslovnega oblačenja za nežnejši spol, tokrat pa s pomočjo Zlate Zavašnik z vami delimo še nasvete za vse moške podjetnike.
1. Kravata je v poslovnem oblačenju vedno manj obvezna, razen za določena poslovna okolja, kjer je zapovedana. Vsekakor pa je potrebno vedeti, da je to modni dodatek k celoti, s katerim na nek način izkažete resnost in spoštovanje do poslovnega partnerja. Obenem je kravata tudi edini modni dodatek, pri katerem si lahko - seveda v skladu z obleko - privoščite vzorce in barve. Vse bolj aktualen postaja metuljček, ki se je iz večernih priložnosti preselil tudi na dnevne. Rutko, ki se sicer priporoča za posebne priložnosti (kot je recimo poroka), pa naj v poslovnem svetu nosijo le moški, ki si želijo biti drugačni ter jo tudi znajo nositi.
2. Zlata Zavašnik kot material za poslovno obleko priporoča čisto volno ali še bolje sestavo: volna, poliester, elastan, saj je bolj odporna proti mečkanju in tako primerna tudi za poslovna potovanja. Priporočljiva je enobarvna tkanina, ki lahko ima tudi rahle črte - na tem področju se vsekakor ne spreminja veliko. Zaželeni so vsi sivi odtenki, temno modra, črna in rjava, ki pa je primerna samo za dnevne, ne pa tudi večerne priložnosti. Izbor oblačila je vsekakor potrebno prilagoditi poslovnemu okolju in zahtevam področja, na katerem delate. Vodja v podjetju, ki se ukvarja s trženjem, bo, recimo, lahko izbral med različnimi modeli oblek in barvami oziroma izbral bolj modno in sproščeno obleko kot kdo drug, saj razen priporočila, kaj mu pristaja, nima omejitev. Drugače pa je pri moškem, ki mu službeno okolje postavlja okvire. V tem primeru mora moški izbrati obleko s klasično fazono in v barvah, kot so črna, odtenki sive ali temno modra. Lahko se odloči tudi za sodobnejši kroj obleke: to je krajši, ožji suknjič z enim ali dvema razporkoma ter ožje hlače, ki morajo pokriti čevlje vsaj do polovice. Obvezna je svetlejša srajca z ustrezno nevpadljivo kravato. Tudi celoten komplet naj ne bi bil vpadljiv v nobenem pogledu.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|