Prodajnim strokovnjakom in marketinškim gurujem je odklenkalo

Avtor: Jernej Horvat | Objava: 07.05.2014

Marketing se najlažje naučimo z lastnim delom in sprotnim merjenjem rezultatov. V današnji dobi, kjer naši računalniki, tablice in mobilni telefoni natančno vedo, kaj počnemo ob točno določeni uri, nam ta tehnologija lahko izmeri uspešnost sleherne marketinške aktivnosti.


Pridobivanje mnenj in merjenje zadovoljstva ni bilo še nikoli enostavneje in hitreje. Vse, kar je za to potrebno, je zgolj eno vprašanje.

V dobi informacijske tehnologije, ko lahko merimo sleherno našo aktivnost na spletu ali v resničnem življenju, zelo malo podjetij meri svoje marketinške aktivnosti. Najpogosteje slišana argumenta sta pomanjkanje časa in znanja na področju marketinga. Za prvo bi lahko še našli razumevanje, saj vodenje podjetja zahteva od človeka ogromno energije in usmerjanja pozornosti na več stvari hkrati. Pomanjkanje znanja na področju marketinga pa je pri večini zgolj izgovor. Izgovor, ki posledično veliko ljudi pripelje do tega, da obiskujejo številna izobraževanja in seminarje na temo marketinga, kjer se predstavljajo najboljše prakse in metode, kako prodati več.

 

Vendar se, kot že omenjeno, nahajamo v dobi informacijske tehnologije, kjer nam ta že danes lahko izmeri uspešnost sleherne marketinške aktivnosti. Merljive marketinške kampanje pomenijo povratno informacijo o tem, kako dobro se podjetje loteva te izjemno pomembne funkcije. S tem podjetnikom tudi omogoča, da se učijo marketing na podlagi lastnih aktivnosti. Na ta način se po določenem času in številu kampanj vašemu podjetju ponuja podroben vpogled v to, kaj pri vaših strankah deluje in kaj ne. To je znanje, ki vam ga ne more prodati noben, še tako dober strokovnjak na področju marketinga.

 

V tem kontekstu bomo v nadaljevanju opisali tri marketinške aktivnosti, ki jih podjetja danes ne merijo, vendar bi jih lahko brez večje izgube časa ali uporabe potrebnega znanja.

 

Direktna pošta

 

Direktna pošta je v teh časih še vedno izjemno pogost način promocije storitev in produktov. Če jo izvajate tudi v vašem podjetju, to predstavlja pripravo vsebine, grafično oblikovanje in pošiljanje. To pomeni veliko stroškov, ki lahko ob napačni predstavitvi vaše ponudbe pomenijo tudi veliko izgubo. Vendar kako lahko poleg prodajnih rezultatov še preverimo, ali določena vsebina na letaku, grafični elementi in naslov, sploh vplivajo na odzivnost vaših strank? Ali se obrestuje, da se ukvarjate s temi podrobnostmi, ali pa so vaše ciljne stranke neodzivne na tak način promocije?

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *