Tajska blagovna znamka je nasmeh

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 10.03.2014

»Smiling Thailand« je prepričljiv marketinški nagovor tujcu, ki zaide v to deželo. Nasmeh je najboljša oblika (poslovne) komunikacije, kar je tu vidno na vsakem koraku. Kljub pogostejšim nemirom zaradi političnih mahinacij vladajočih, potekajo posli razmeroma nemoteno. Zdaj je morda pravi čas za prodor na ta trg, saj večina konkurence zaradi nejasnega stanja omahuje.


Wouter Hazenbroek: »Izkušen kader je in bo nepogrešljiv za dobro poslovanje.«

Ko pišem ta članek, se na ulicah prestolnice že nekaj tednov odvijajo protesti nezadovoljnih državljanov, ki jim niso všeč ukrepi po njihovem mnenju skorumpirane vlade. »V času nemirov tu ni nobenih problemov v poslovanju, razen da je promet še nekoliko bolj otežen na že tako prepolnih cestah, kjer so velika gneča in zastoji običajni. Poslovni svet normalno deluje naprej! Mogoče trenutno stanje ravno ni primerna podoba Tajcev, a v bistvu so zelo miroljuben narod. Tudi sami protestniki se na ulici ne zmenijo za vas! Kot pravi pregovor, da je v vsakem slabem tudi nekaj dobrega, se je naša zgodba na Tajskem razvila prav med nemiri, nekaj let nazaj. Nikjer ni bilo konkurence, saj si nihče ni upal priti sem, mi pa smo prav zato naredili super posel. Naši tukajšnji partnerji so zelo cenili, da smo kljub težavam pripravljeni poslovati z njimi,« nam je povedal slovenski podjetnik, ki pa ni želel biti imenovan. Zakaj ne? »Ko so pred časom mediji pisali o našem podjetju in uspehu, se je takoj pojavila slovenska zavist. Raje se ne izpostavljam.«

 

Sodelavci so tudi v krizi kapital

 

»Bangkok je veliko mesto, nemiri običajno zajamejo le eno plast ljudi, le manjši del mesta. Ko se to dogaja, kar se je zadnja leta zgodilo kar nekajkrat, hotelirski posel na hitrico upade, potem spet hitro zraste. Mesto je vedno živahno in dobro obiskano, zato se nam za posel dolgoročno ni treba preveč bati,« mi pojasni Nizozemec Wouter Hazenbroek direktor uglednega hotela Amari Bulevard v središču Bangkoka. »V kriznih obdobjih, najsi je šlo za nemire ali pa finančno gospodarsko krizo, nismo nikoli odpuščali, saj je to zadnje, kar lahko narediš za občutek pripadnosti med zaposlenimi. Ti so za zaposlovalca pomemben kapital, ki ga ne kaže izgubiti kar tako. Izkušen kader je in bo nepogrešljiv za dobro poslovanje,« pojasni Hazenbroek, ki je po izobraževanju v šoli za hotelirstvo v svoji karieri vodil že več hotelov v Aziji in Evropi. Ko je nekoč med iskanjem hotela za svoje počitnice na Tajskem opazil oglas za mesto direktorja hotela, je oddal vlogo in v nekaj dneh dobil poziv za pogovor.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *