Veseli so, ko izgubijo svoje stranke

Avtor: Anita Ivačič | Objava: 09.10.2013

V Sloveniji je lani živelo 39 % samskih, 7 % razvezanih in 8 % ovdovelih ljudi. Med njimi so mnogi visoko izobraženi, dobro situirani, ki trošijo več od parov, zato predstavljajo vse močnejšo potrošniško skupino. Spletni portal za iskanje partnerjev in podjetje za organiziranje dogodkov za samske sta se med prvimi pri nas z inovativno podjetniško idejo odzvala na ta demografski trend.


Luka Kogovšek: »Domači trg ne obeta več znatne rasti poslovanja, zato imamo ambicijo že v naslednjem letu vstopiti na nekaj tujih trgov.«

Število samskih v zahodnem svetu narašča vse od osemdesetih let, na kar primarno vplivata tako večja ekonomska neodvisnost žensk in individualizacija družbe kot hiter tempo življenja. Klasičnega spoznavanja na plesih ali v lokalih skorajda ni več. Tudi storitve, ki so jih pred leti ponujale ženitne posredovalnice, so v zatonu. Sodobna informacijska tehnologija je drastično spremenila način naše komunikacije in tudi metode spoznavanja potencialnega partnerja. Tako 110.931 samskih moških in 80.021 samskih žensk med 20. in 40. letom v Sloveniji (Vir: Statistični urad RS, 2012) svojega partnerja vedno pogosteje išče na enem od spoznavnih oziroma zmenkarskih spletnih portalov, saj lahko kontakt na tak način ostane anonimen, še posebej, če uporabnik išče zgolj avanturo.

 

Specializirani portali za samske v porastu

 

Ona-on.com, ki velja za najbolj popularno spletno zmenkovalnico, ima 12 let po vzpostavitvi dejavnih okoli 50 tisoč uporabnikov mesečno, v bazi pa je že blizu 127 tisoč uporabnikov v povprečni starosti 35 let. Ti lahko za 22,50 evra mesečne članarine neomejeno komunicirajo, spoznavajo in srečujejo nove ljudi, seveda z željo po srečanju tiste »prave« osebe za skupno življenje. Zamisel se je porodila leta 2000 takrat še študentom ekonomije in računalništva, ki so znali povezati uporabnost vse bolj razširjene in priljubljene informacijske tehnologije oziroma spleta s potrebami naraščajočega deleža samskih ljudi. »Projekt prvotno ni bil mišljen kot naša osrednja poslovna dejavnost. Od začetkov leta 2000 do lansiranja spletne strani leta 2001 in vse do uvedbe plačljivih storitev leta 2006 so minila štiri leta, medtem pa smo domala vsi doštudirali in se zaposlili. Leta 2011, ko se je začetna ekipa že zelo prevetrila, smo se odločili, da gremo s projektom v popolno prenovo in ga vzpostavimo kot osrednjo podjetniško zgodbo. Trenutno poslujemo kot delniška družba, ki je v lastništvu in upravljanju holdinga,« razloži Luka Kogovšek, soustanovitelj portala Ona-on.com in izvršni direktor podjetja VenetiCOM.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *