Vodenje ekip v 21. stoletju

Avtor: Jernej Horvat | Objava: 06.06.2014

Komuniciranje delovnih nalog, rokov, preverjanje napredka pri zaposlenih, ukvarjanje z nesporazumi ter zamudami pri razvoju zahteva veliko količino energije in potrpljenja. S pomočjo trenutnih tehnoloških pripomočkov si lahko to bistveno olajšamo, s tem pa izboljšamo tudi vzdušje v ekipi.


(Big Stock Photo)

Kolikokrat se vam je že zgodilo, da ste se z vašim sodelavcem dogovorili o določeni delovni aktivnosti, na katero je ta nato enostavno pozabil? Pri tem ni toliko krivda pri vašem sodelavcu kot pri načinu komunikacije. Kljub temu, da imamo na voljo odlična orodja, namenjena izboljšani komunikaciji med zaposlenimi, se še vedno zanašamo na zastarele metode, kot so časovno intenzivni sestanki, ustni dogovori ali e-pošta. Zlasti slednja je eden izmed ključnih pokazateljev zastarelosti pri vodenju ekip na določenem projektu. Sprva mišljena kot orodje za kratka sporočila se danes uporablja za pošiljanje vseh vrst dokumentov. Če k temu prištejemo še kopico reklamnih sporočil, to predstavlja nepregledno orodje, kjer veliko časa zapravimo zgolj z iskanjem določenega sporočila ali datoteke.

 

V zadnjem obdobju so zaradi opisanih težav nastala številna podjetja, ki razvijajo in ponujajo orodja za enostavnejše vodenje projektov. Pri tem je poudarek predvsem na razumljivih in preglednih orodjih, aplikacijah, ki so osredotočene na en problem in tega rešujejo izjemno dobro. Časi kompleksnih programov za projektni menedžment, kjer vsi zaposleni potrebujejo ure in ure izobraževanj ter vaj, da se spoznajo z osnovami, so preteklost. V tem prispevku predstavljena orodja boste osvojili v trenutku, ko si jih naložite na vaš pametni telefon ali tablico. Brez izgubljanja časa in takoj pripravljeni za akcijo.

 

Sestanki - nujno zlo poslovnega vsakdana

 

Za večino podjetnikov in zaposlenih sta število in predvsem dolžina sestankov dva razloga za slabo voljo. Nenazadnje predstavlja sestankovanje motnjo v delovnem procesu. To je prekinitev pri opravljanju delovnih obveznosti. Vendar se največja težava skriva povsem drugje, in sicer v času po sestanku. Kljub temu, da se vedno sprejmejo sklepi, razdelijo obveznosti in podobno, se pogosto na vse skupaj pozabi in vrne v ustaljeni ritem. Udeleženci si bodisi ne naredijo ustreznih zapiskov ali pa enostavno, v množici ostalih obveznosti, pozabijo na dogovorjene aktivnosti in roke.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *